Porsche 924 Forum

Zoek & filter binnen 221.457 topics
53 topics gevonden | Pagina 2 van 3
  • Porsche 924: Brandstof pomp blijft doorgaan ! Auto wil niet starten!!
    Een schema heb ik helaas niet voor je, maar wel een datalijst met technische geg...
    chat_bubble_outline 16 reacties 16 jaar geleden geplaatst door mikemasters (0)
  • Porsche 924: Ruitenwissers gaan niet uit.
    En jij bedankt voor de feedback. mvg, Hans.
    chat_bubble_outline 5 reacties 16 jaar geleden geplaatst door pvissersa (0)
  • Porsche 924: Brandstofpomp blijft pompen
    dat ie blijft doorlopen is normaal !! Maar hij zal eerst snel pompen en daarna l...
    chat_bubble_outline 6 reacties 16 jaar geleden geplaatst door pvissersa (0)
  • Porsche 924: kapote 5bak
    Topic is is uit 2008, nu maar gesloten. Start bij nieuw probleem een nieuw topic...
    chat_bubble_outline 11 reacties 16 jaar geleden geplaatst door lange-frans (0)
  • Porsche 924: Nog steeds startprobleem 924
    hey hallo ik heb precies het zelfde probleem met mijn porsche waar zit die warml...
    chat_bubble_outline 7 reacties 16 jaar geleden geplaatst door ReMo9450 (0)
  • Porsche 924: kleppen stellen
    Met dat inbusboutje stel je inderdaad de kleppen. Dit boutje is aan een kant sch...
    chat_bubble_outline 1 reacties 16 jaar geleden geplaatst door kjaspers (0)
  • Porsche 924: Ontsteking afstellen 924
    Een klein (niet zichtbare) scheur in de verdelerkap kan natuurlijk ook het probl...
    chat_bubble_outline 6 reacties 16 jaar geleden geplaatst door ReMo9450 (0)
  • Porsche 924: Ontstekingsvolgorde 924
    Hoi dank je voor de tip. Bij mij zit vlakbij een groothandel in auto onderdelen...
    chat_bubble_outline 4 reacties 16 jaar geleden geplaatst door ReMo9450 (0)
  • Porsche 924: Motor problemen
    Kijk je bedrading naar je startmoter dynamo eens na deze willen nog wel eens te...
    chat_bubble_outline 9 reacties 16 jaar geleden geplaatst door ronpeter (0)
  • Porsche 924: motor blijft niet lopen.
    Meet eens of op de aansluiting 30 van het pomprelais spanning blijft staan na he...
    chat_bubble_outline 2 reacties 16 jaar geleden geplaatst door hans.noordwijk aan zee. (0)
  • Porsche 924: motor loopt niet meer goed.
    controleer verdeeler kap en bougie kabels eens deze willen wel eens verouderen e...
    chat_bubble_outline 1 reacties 16 jaar geleden geplaatst door pascal jansen (0)
  • Porsche 924: motor houd zich in
    Je auto gaat in noodloop. Noodloop kan aantaal oorzaken hebben. 1. Slechte LMM 2...
    chat_bubble_outline 1 reacties 17 jaar geleden geplaatst door 924 (0)
  • Porsche 924: inhouden motor
    door mijn werk kon ik er tijdelijk niet aan werken maar het mocht nog steeds nie...
    chat_bubble_outline 8 reacties 17 jaar geleden geplaatst door pascal jansen (0)
  • Porsche 924: wel/geen loodvervanger voor Porsche 924
    om er voor te zorgen dat deze motor niet defect raakt is het mischien toch handi...
    chat_bubble_outline 3 reacties 17 jaar geleden geplaatst door Fernando (0)
  • Porsche 924: versnellingsbak
    ja, is er waarschijnelijk later ingezet, dan ga ik maar op zoek naar een nieuwe...
    chat_bubble_outline 4 reacties 17 jaar geleden geplaatst door speedy999 (0)
  • Porsche 924: valt uit tijdens rijden
    Check het electrisch deel van je contactslot eens, kan ook een storing in zitten...
    chat_bubble_outline 1 reacties 17 jaar geleden geplaatst door speedy999 (0)
  • Porsche 924: brandstofpomp doet niets
    Meten is weten: krijgt het relai spanning, wordt het relai aangestuurd heeft het...
    chat_bubble_outline 1 reacties 17 jaar geleden geplaatst door schrijfnico (0)
  • Porsche 924: Brandstofpomp te weinig stroom
    6 volt op de bobine is goed mag niet onder de 5.6 volt komen op de brandstofpomp...
    chat_bubble_outline 1 reacties 17 jaar geleden geplaatst door Creator (0)
  • Porsche 924: Ongewenst leegtrekken accu
    Hoi, ik heb hetzelfde probleem bij mijn Carrera 3,2 van '85. Gezocht en niet vee...
    chat_bubble_outline 3 reacties 17 jaar geleden geplaatst door Basz (0)
  • Porsche 924: Start niet warm
    Heb je de temp.sensor al gecontroleerd? Wil bij een VW nog wel eens problemen op...
    chat_bubble_outline 1 reacties 17 jaar geleden geplaatst door ddtallesok (0) PRO
  • Porsche 924: Ervaringen met LPG in Porsche
    ik heb zelf een porsche 924 die binnenkort op gas gaat lopen ik heb in het verl...
    chat_bubble_outline 6 reacties 18 jaar geleden geplaatst door HEUKER (0)
  • Porsche 924: Koude start problemen
    hier zit t probleem vaak, de injector krijgt dan geen massa, extra draadje trekk...
    chat_bubble_outline 5 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Robbie9998 (0)
  • Porsche 924: dieselen
    Het is al een tijdje geleden dat ik gereden heb, ik heb de afgelopen maand heel...
    chat_bubble_outline 5 reacties 18 jaar geleden geplaatst door xander12354 (0)
  • Porsche 924: spanning bobine
    Hallo, Ik vind het zo vreemd dat er maar 6 volt op de bobineplus staat,normaal...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door ej2647 (0) PRO
  • Porsche 924: kleppen stellen
    Toby, waarom denk je dat je je kleppen moet regelen? Nu het is een heel gefoefe...
    chat_bubble_outline 2 reacties 19 jaar geleden geplaatst door porsche 924 (0)

Porsche 924

De Porsche 924 is een sportauto geproduceerd door het Duitse merk Porsche tussen 1976 en 1988. Het model werd ontwikkeld als een meer betaalbare optie dan de Porsche 911 en werd aangedreven door een viercilindermotor die was ontwikkeld in samenwerking met Volkswagen.

De Porsche 924 werd geproduceerd in verschillende varianten, waaronder de standaard 924, de 924 Turbo en de 924 Carrera GT. Het model was ook beschikbaar in zowel een coupé- als een cabrioletversie.

Hoewel de Porsche 924 minder krachtig was dan de 911, werd het model geprezen om zijn handling en wendbaarheid op de weg. Het had ook een lichtgewicht ontwerp en een gestroomlijnde carrosserie, waardoor het een uitstekende wegligging en prestaties had. De 924 heeft bijgedragen aan het succes van Porsche en heeft de basis gelegd voor latere modellen zoals de Porsche 944 en Porsche 968.

Modellen Porsche