Rover 600 Forum

Zoek & filter binnen 221.543 topics
89 topics gevonden | Pagina 3 van 4
  • Rover 600 Di: Losliggende ringen onder motorkap
    Bedankt voor het meedenken, maar gisteren werd duidelijk wat het was; de spanner...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door De Til (0)
  • Rover 600: 600 Diesel slaat af bij vragen van vermogen
    Klant heeft auto ongerepareerd bij ons weggehaald, kunnen dus niet aan geven hoe...
    chat_bubble_outline 4 reacties 18 jaar geleden geplaatst door atm@supermail.nl (0) PRO
  • Rover 600: inhouden, geen vermogen 620DI
    Dit probleem komt mij bekent voor .als de outo niet trekt gaat er ook en kontrol...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door RobbieV (0)
  • Rover 600: Lichtje SRS blijft branden.
    airbag storingen blijven meestal totdat ze gereset worden met speciale apperatuu...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door ovi (0)
  • Rover 600: LIchtje SRS blijft branden!
    Hoi Rob! Ik heb de kap (aan het stuur) losgemaakt maar vind enkel een grote lic...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door ovi (0)
  • Rover 600: hoes aandrijfas
    franse, bedankt voor je reactie inderdaad het wat zo hoe jij dat zegt ger...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door gert3659 (410)
  • Rover 600: verbruikt veel benzine
    luchtfilter ok? luchttoevoer ok? luchtmassameter ok? lijkt erop dat hij te wein...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door stater (0)
  • Rover 600: dealers
    áutobedrijf Nijendijk bv zutphen tel:0575572020 alles is te leveren en blijf...
    chat_bubble_outline 6 reacties 18 jaar geleden geplaatst door gardejonge (0) PRO
  • Rover 600: Koppakking
    Ok, Tinus Paul en Pulsejet bedankt voor jullie hulp en advies ik heb een kennis...
    chat_bubble_outline 5 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Smits9314 (0)
  • Rover 600: Temperatuur loopt op
    Ja het rservoir borrelt wel wat met draaiende motor ik zal er eerst een nieuwe k...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Smits9314 (0)
  • Rover 600: spannings regelaar
    niemand???
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door dekker2059 (0)
  • Rover 600: Electrisch dak probleem 620SI
    Bij mijn Rover 827 moet je het elektrische schuifdak nadat je de accu hebt losge...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door MPX (0)
  • Rover 600: dynamo
    als de spanningsregelaar er langs buiten opzit , dan kan je dat vervangen .17v i...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door dekker2059 (0)
  • Rover 600: inhouden gas
    Hallo Kees, Bedankt voor dit advies, maar ik heb vandaag 't probleem opgelost...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door brammulder (0)
  • Rover 600: Bij warm weer start de motor niet meer HELP!!!!!
    Hallo Sjaak, ik ben vandaag het gevecht met mijn roverbedrading aangegaan en na...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Willi (0)
  • Rover 600: kopling
    rem reservoir vullen slang tussen remklauw (ontluchtings nippel) en koppelings...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door songul (0) PRO
  • Rover 600: rubber hoes lek v/d drive shaft (Voor)
    Geen probleem. Veel succes ermee. Frederik
    chat_bubble_outline 3 reacties 19 jaar geleden geplaatst door roosend (0)
  • Rover 600: Alarm
    ik heb hetzelfde meegemaakt : een schakelaartje van de 'dicht'stand deur was afg...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door Leo Laven (0)
  • Rover 600: MultiriemMEGAprobleem ! Wie weet raad ?
    Beste Victor, semi-nestor, Ik ben net terug van mijn werk (avonddienst in het...
    chat_bubble_outline 6 reacties 19 jaar geleden geplaatst door Vinodh Nannanpanday (0)
  • Rover 600: inhouden bij gas
    Zeef heb ik schoongemaakt tevens bewoog het asje bovenin het verdeelhuis voor ge...
    chat_bubble_outline 5 reacties 19 jaar geleden geplaatst door hakeemolajuwon (0) PRO
  • Rover 600: verdamper
    Dag Bram, Heb eerder een discussie gelezen over het onderwerp verdamper reviser...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door brammulder (0)
  • Rover 600: schakelt tijdens het rijden naar gas >bezine>gas>bezine
    Schakelaar al dan niet electronisch,kijk eerst even alle draden na, heb zelf zo...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door wlliams (0)
  • Rover 600: 620 diesel stoot tussen 2000 en 2500 rpm
    Volgens mij zijn het aantal weken een aantal maanden geworden.
    chat_bubble_outline 5 reacties 19 jaar geleden geplaatst door m.voltman (0) PRO
  • Rover 600: cilinderkop revisie--
    als je het nog nooit hebt gedaan, zou ik maar als ik jou was niet mee beginnen,...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door roosend (0)
  • Rover 600: fout code uitlezen?
    www.decrxgarage.tk/ hier staan alle knippercodes groet jasper
    chat_bubble_outline 9 reacties 19 jaar geleden geplaatst door roosend (0)

Rover 600

De Rover 600 was een middelgrote sedan die tussen 1993 en 1999 werd geproduceerd door het Britse automerk Rover. Het was een samenwerking tussen Rover en Honda, wat resulteerde in een mix van Japanse technologie en Britse stijl.

Het ontwerp van de Rover 600 was geïnspireerd op de Rover 800-serie en het exterieur had een elegante en aerodynamische uitstraling. Onder de motorkap was de auto uitgerust met verschillende motoren, waaronder een 2.0-liter viercilinder motor en een 2.3-liter vijfcilinder motor.

Hoewel de Rover 600 als een degelijke en betrouwbare auto werd beschouwd, was de verkoop niet zo succesvol als gehoopt. De concurrentie van andere middelgrote sedans zoals de Ford Mondeo en de Vauxhall Vectra was hevig, en de Rover 600 werd uiteindelijk vervangen door de Rover 75.