Ford Galaxy: ruitenwisser blijft hangen bij ford Galaxy

Bouwjaar: 2001

Wij hebben hier een ford galaxy. wanneer we de ruitenwisser bedienen als het regent gaat het goed maar ,zodra de ruit droger begint te worden stopt deze er mee. Nu hebben wij de ruitenwissermotor al vervangen ( wat niet goedkoop is ) nu is het probleem er nog. wie heeft dit mee gemaakt en wat kunnen we hier aan doen.

alvast bedankt

apalracer

Geplaatst door apalracer (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

berendonck (0) PRO, 16 jaar geleden

Is je ruiten-wisser-mechaniek wel goed gangbaar?

apalracer (0) PRO, 16 jaar geleden

zou ik nog even moeten nagaan , maar kon hem gewoon met de hand makkelijk bewegen dus . dan lijkt hij me best gangbaar. vind het echt vreemd. zit er toevallig in deze electronica een thermoschakelaar of zo ??

garageburgwal (0) PRO, 16 jaar geleden

Mechanismes zitten vaak vast en geeft deze klacht..

marcel7031 (0) PRO, 16 jaar geleden

Massa probleem?

dick@home (0) PRO, 16 jaar geleden

er zit inderdaad een overbelastings bescherming op gr dick

apalracer (0) PRO, 16 jaar geleden

ga die klant weer laten komen en ik zal eens kijken of deze vast zit. alvast bedankt

Doktor (0) PRO, 16 jaar geleden

1 of beide scharnierpunten zit vast of gaat stroef, de assen lopen vast in het lagerbusje.
compleet mechanisme demonteren en assen eruit halen en schoonmaken, kan een tijdrovend klusje zijn, de assen zitten soms zo vast dat je ze er met moeite uit krijgt.
of compleet vervangen kan ook natuurlijk.

suc6

Danny78 (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=Doktor]1 of beide scharnierpunten zit vast of gaat stroef, de assen lopen vast in het lagerbusje.
compleet mechanisme demonteren en assen eruit halen en schoonmaken, kan een tijdrovend klusje zijn, de assen zitten soms zo vast dat je ze er met moeite uit krijgt.
of compleet vervangen kan ook natuurlijk.

suc6[/quote]
ha haaaa, hier kan ik van meespreken heb hier al wat spieren mee gekweekt en veel zweet verloren ;-)

Komt inderdaad heel vaak voor dat ze vast komen, bij sommigen zit het zo vast dat er niks meer werkt bij sommigen werkt het nog wel en blijven de wissers maar af en toe hangen en als de ruit nat is dan heb je minder weerstand dus is logisch dat ze dan werken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.