Ford Sierra: Sierra start niet meer

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Hallo,

Klant van de week ergens over heen gereden wat op de weg lag
en de auto stopte er daarna mee...help
Hij krijgt geen benzine meer hij loopt wel op remreiniger als ik het voor erin spuit
De leidingen zitten niet dicht geslagen ofzoiets
Nu zeggen ze dat er ergens een ongevals schakelaar zit nergens te vinden..dat ding
ik zie geen beschadiging aan tank of leidingen helemaal niks te zien

Job

jobford

Geplaatst door jobford (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Sierra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

the4men (0) PRO, 16 jaar geleden

hoi in de reserve wiel bak zit een schakelaar of bij je voeten aan de linkse kant dorpel

Hans4040 (265) PRO, 16 jaar geleden

Ik weet dat hij bij de Mondeo links voorin zit in de voetenruimte van de bestuurder, achter de bekleding, zeg maar naast de A stijl.
Maar bij de Sierra..................?
Is er geen boekje bij de auto? Daar moet het in staan.

mvg,
Hans.

the4men (0) PRO, 16 jaar geleden

ik weet het zeker in de koffer is wel lang geleden maar zit een witte schakelaar

Hans4037 (0) PRO, 16 jaar geleden

Inderdaad in de bak bij het reservewiel of naast de slotvanger in het achterpaneel.

Hans

oldford (0) PRO, 16 jaar geleden

Beide mogelijkheden kunnen afhankelijk van het bouwjaar.
Eerst werd de schakelaar in de kofferbak in het midden van de bak voor het reservewiel gemonteerd.
Alleen werd deze dan geactiveerd als je het reservewiel iets te hard terug plaatste.
Daarna is de schakelaar links voor achter de bekleding bij de A-stijl gemonteerd.
In ieder geval bij mijn Sierra van 1992 zat hij bij de A-stijl.

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

kijk goed naar de brandstof leiding waar deze tussen de body en het subframe doorgaat
door de rubber ophanging kan deze zover verplaatsen dat de leidingen (ook de rem) dicht tikken

Siem Bijman (135) PRO, 16 jaar geleden

Brndstofpomp wil het ook wel begeven. Laatst eentje gehad met een stekker die een verbrandt pootje op de aansluiting van de pomp had. Nieuwe (gebruikte) pomp gemonteerd en na een paar maanden weer hetzelfde. Nieuwe stekker gemonteerd en nu blijft het wel goed gaan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Sierra of stel zelf een nieuwe vraag.