Renault Scenic: dagteller +klokje

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: f4r

iemand al meegemaakt dat tijdens het starten de dagteller en tijdklok op nul springen?accu is goed massa punten zzijn ook goed zover ik ze heb kunnen vinden.de radio blijft gewoon spelen dus het lijkt erop dat de + van het instrumenten paneel wegvalt.moet dit nog nameten maar misschien dat iemand het al aan de hand heeft gehad

abc

Geplaatst door abc (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Scénic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

ksie2 (0) PRO, 16 jaar geleden

Probeer eerst een nw accu voor de zekerheid.Als de accuspanning te ver daalt bij het starten kan dit wel eens voorkomen.

abc (0) PRO, 16 jaar geleden

heb ik geprobeerd maar zonder resultaat

janneman 1968 (0) PRO, 16 jaar geleden

kan je mischien het instumentenpaneel omwisselen het paneel wil inwendig wel eens een probleem geven ik heb deze storing nog niet gehad maar wel andere en dat waren slechte contacten in het paneel mijn klacht was dat het gedeeltelijk uit gevallen was of helemaal

abc (0) PRO, 16 jaar geleden

ga ik maandag proberen heb er ook al met klachten gehad maar ga eerst de + controleren hoever die wegvalt

abc (0) PRO, 15 jaar geleden

paneel was nu compleet uitgevallen ,opgestuurd naar actronics en werkt weer perfect.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.