Peugeot 306 1996: aandrijfas cardan vervangen( kosten) (Problemcar.nl)

Welkom bij Problemcar

Mededeling: Let op: als particulier kunt u alleen bij Particulier een vraag plaatsen. Op de home-page gewoon het merk aanklikken onder Particulier. Heeft U hulp nodig bij het PLAATSEN van een probleem kunt U op werkdagen bellen met 06-19954278 (bgg of in gesprek kunt U een sms sturen) Problemen zijn er immers om op te lossen!!
Diagnoseapparatuur.nl De OlieConcurrent

#1 14 april 2008 20:05

pris
Particulier

aandrijfas cardan vervangen( kosten)

Peugeot 306
Bouwjaar: 1996
Brandstof: benzine
Motor: 1.8

hoi een goeden avond, weet iemand mischien wat de kosten zijn om een aandrijfas  te vervangen voor een 306 1.8 cabrio?
het gaat om de linker as.
b.v.d
groetjes
pris

#2 14 april 2008 20:34

robby10030
Particulier
Echte naam: robby

Re: aandrijfas cardan vervangen( kosten)

ligt eraan wie het doet de een vraagt zoveel en de ander weer zoveel en ooit zit het mee en ooit zit het tegen als bijv de as niet uit het lager wil of er breekt een bout of wat af, er zijn nogal wat factoren die hierin meetellen onder normale omstandigheden zou ik zeggen 40 euro gemiddeld

#3 14 april 2008 20:37

pris
Particulier

robby10030 schreef:

ligt eraan wie het doet de een vraagt zoveel en de ander weer zoveel en ooit zit het mee en ooit zit het tegen als bijv de as niet uit het lager wil of er breekt een bout of wat af, er zijn nogal wat factoren die hierin meetellen onder normale omstandigheden zou ik zeggen 40 euro gemiddeld

oww dus het gaat hier niet om een paar honderd euro?
dan zou het wel meevallen, iemand verkoopt namelijk zijn auto maar wil er verder niks aan doen.
voor 1500 euro is dat redelijk?

#4 14 april 2008 20:43

robby10030
Particulier
Echte naam: robby

ja alleen het vervangen hť zonder de prijs van de as,en 1500 kan je zo niks van zeggen dan zou je de wagen moeten zien natuurlijk

#5 15 april 2008 11:41

pris
Particulier

robby10030 schreef:

ja alleen het vervangen hť zonder de prijs van de as,en 1500 kan je zo niks van zeggen dan zou je de wagen moeten zien natuurlijk

ja de wagen heb ik gezien ziet er eigenlijk wel goed uit, ik ga het denk ik wel doen.
bedankt voor je hulp,
m.v.g pris

Bulletin Board voettekst

Problemcar wordt aangedreven door PunBB
Alle content © copyright 2000 - 2014 Problemcar

Adverteer ook op Problemcar!

JLM Roetfilter reiniging Carpartsdirect Besteonderdelen.nl
Onderdelenlijn.nl