Audi Cabriolet: De kap waar het dak onder verdwijnt ontgrendeld niet. (audi cabr

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.3 5 cil.

Goedendag,

Ik heb een probleem met m`n audi cabriolet.
De kap waar het dak onder verdwijnt ontgrendeld niet. Ook zakken m`n ramen niet automatisch als ik het dak open. Verder blijft het raam aan de bijrijderskant altijd dicht. Waarschijnlijk zal dit liggen aan een motortje. We hebben al van alles geprobeerd, maar komen er maar niet achter wat het kan zijn.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Heb al vernomen dat het vaak een kabelbreuk in de kofferklep is.

Nou is mijn vraag; Heeft iemand anders nog een idee wat het kan zijn, en waar ik het kan laten repareren...Het is voor mij echt een doolhof..\\

Ben dus echt op zoek naar een audi proffesional die het kan en wil repareren..

mvg. Danjel

Danjelsan

Geplaatst door Danjelsan (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi Cabriolet? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=Danjelsan]Goedendag,

Ik heb een probleem met m`n audi cabriolet.
De kap waar het dak onder verdwijnt ontgrendeld niet. Ook zakken m`n ramen niet automatisch als ik het dak open.
Nou is mijn vraag; Heeft iemand anders nog een idee wat het kan zijn[/quote]

Ook de handremschakelaar staat hiermee in verband (Nr 13), de vraag is werkt deze naar behoren ? Je zou de schakelaar (om te testen) kunnen doorlussen. Het hele systeem is een opsomming van beveiligingen, het één is van het ander afhankelijk wil het goed kunnen functioneren. Wel kan de kap dmv een noodsleutel ten aller tijden worden geopend.

Gr. paul

Ary (0) PRO, 16 jaar geleden

Ik kan en wil jou erwel mee helpen . Ik woon zelf ook in de gemeente geldermalsen en ik kan jou zeker van dienst zijn als audi expert.

Gr. Ary

Danjelsan (0), 15 jaar geleden

[quote=Ary]Ik kan en wil jou erwel mee helpen . Ik woon zelf ook in de gemeente geldermalsen en ik kan jou zeker van dienst zijn als audi expert.

Gr. Ary[/quote]
Sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen, maar ik dacht dat ik een mailtje zou krijgen als er een reactie zou zijn..Maargoed...Ik heb het dak nog niet gemaakt....Ik ben al van plan om naar coen donkers te gaan, maar als jij ook weet hoe het in elkaar zit, dan blijf ik liever in de buurt...

zoiezo bedankt voor het aanbod...

Ik hoor het wel.

mvg. Danjel Middag

joëlcotech (0) PRO, 15 jaar geleden

De kabelboom aan het scharnier van de kofferklep is de boosdoener! Rechts achter, waarschijnlijk enkele draden over. De kap ontgrendelt enkel als de handrem aangetrokken is (dus dat contact moet ook werken) maar ook de kofferklep moet gesloten zijn en als die info ontbreekt...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi Cabriolet of stel zelf een nieuwe vraag.