Seat Ibiza: valt uit tijdens het rijden en is daarna moeilijk te starten

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 44kw

hallo heb hier een auto staan met het volgende probleem
de auto valt uit tiijdens het rijden en is daarna met veel moeite weer aan de praat te krijgen
nu zijn er al verschillende dingen vewrvangen zoals de bougies de bobine kortom de complete ontsteking is al vervangen
accu is ook vervangen
de auto hebben we uit laten lezen maar zonder resultaat

wie weet kunnen jullie me helpen met dit vage probleem

het volgende wat we gaan vervangen is de brandstofpomp zodra die binnen is

ik hoop snel antwoord van jullie te krijgen

alvast bedankt alex

alexgtr

Geplaatst door alexgtr (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Ibiza? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=alexgtr]wie weet kunnen jullie me helpen met dit vage probleem[/quote]
Het probleem is niet vaag, je moet even weten waar je meebezig bent. Onderdelen zomaar op de klets vervangen is niet een kunst. kontroleer het contactblokje achterop het contactslot maar eens deze geeft nog weleens een probleem naarmate het ouder wordt en slijt.....

Gr. paul

alexgtr (0), 16 jaar geleden

ok dan bedankt voor de info dus jou advies is contactslot vervangen of is het contactblokje ook los te krijgen ?

ik hoor het wel van je

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=alexgtr]ok dan bedankt voor de info dus jou advies is contactslot vervangen of is het contactblokje ook los te krijgen ?

ik hoor het wel van je[/quote]
[url=http://imageshack.us][img]http://img107.imageshack.us/img107/5602/...[/img][/url]

Contactblokje is een los onderdeel van het contactslot en is los verkrijgbaar.

Gr. paul

alexander242 (0) PRO, 16 jaar geleden

Hall-gever en contactblokje zijn het meest voorkomende. Contactblokje is echter niet al te makkelijk om te vervangen als je niet de juiste tools hebt. Je moet namelijk een conische buis demonteren en daar heb je een trekker voor nodig.

ricky (0) PRO, 16 jaar geleden

Pomp relais defect,komt wel eens voor.
Geef eens op het moment dat de motor niet aanslaat tijdens het starten een klap op de relaiskast,slaat vaak dan wel aan als daar het probleem zit.

alexgtr (0), 15 jaar geleden

die man heeft het ergesn anders laten doen want vond het beetje prijzig bij mij moet je zel fweten toch

loriv0 (0), 15 jaar geleden

Heb je een verdeelkap? Is je rotor nog goed?
Die heb ik nog niet voorbij zien komen.
Bij mijn toledo (1994) was mijn rotor aardig weggeroest.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.