Volkswagen VW Golf 4 1.9 TDI: Verkeerde brandstof

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 TDI 100 pk

Ik heb de verkeerde brandstof getankt namelijk benzine i.p.v. diesel, ik heb er mee gereden tot de wagen totaal niet meer starte pas toen heb ik gezien dat er benzine in zat. Ik heb dan de tank leeggemaakt de leidingen gespoeld alsook de mazoutfilter heb er diesel ingedaan en een halve liter 2takt olie en hij starte vrij snel terug, nu rijdt hij zonder problemen. ( schokt niet en je hoort ook niets abnormaal ) Nu is mijn vraag kan ik in de toekomst nog problemen krijgen met mijn mazoutpomp

Marc 4

Geplaatst door Marc 4 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 15 jaar geleden

Marc

Vul even de gegevens > Bouwjaar > Brandstof > type motor in.

Gr. paul

P. Kelder (0) PRO, 15 jaar geleden

Waarschijnlijk loopt het met een sisser af.... de tijd zal het leren.

Gr. paul

Benny Vee (0) PRO, 15 jaar geleden

Als er problemen komen zal het met pompverstuivers zijn want die vinden dat niet fijn.

Rosse (0), 15 jaar geleden

Opvoerpomp vindt draaien zonder smering waarschijnlijk ook niet leuk...

johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden

100 pk /74 kw is waarschijnlijk een atd motor met een beetje geluk loopt het met een sisser af maar ik vrees het ergste voor de opvoerpomp en de verstuivers

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.