Renault Trafic: start problemen

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9

Hallo,

Ik heb sinds 4 weken een Reault Traffic gekocht uit 2002 die 2 ton heeft gelopen, die mij heel erg bevalt tot op 2 keer na dat hij niet wilde starten, namelijk de eertse keer was 3 weken geleden, de ANWB was toen ook langs voor gekomen die vervolgens een rubberslang los haalde en met een spuitbus spoot in de leiding waarne hij starte. Nu 2 dagen gelden staat hij voor de deur met het zelfde probleem, ik vraag mijnzelf af wat er aan de hand is heeft iemand een idee.

groetjes,

zadou

zadou

Geplaatst door zadou (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Trafic? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

anoniem-1573996169 (0), 15 jaar geleden

dit zou wel eens kunnen zijn dat hij niet gloeit,even met een spanningzoeker op een van je gloeispiralen zetten kontakt aanzetten en kijken of je spanning krijgt

abc (0) PRO, 15 jaar geleden

de moderne diesels hebben bij deze temperaturen amper nodig denk eerder aan een probleem met een verstuiver ,laat de retour opbrengst eens meten

zadou (0), 11 jaar geleden

is geregeld

abc (0) PRO, 11 jaar geleden

wat is geregeld???

zadou (0), 11 jaar geleden

de Bdp sensor op de bak vervangen en hij start weer als een tierelier

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Trafic of stel zelf een nieuwe vraag.