BMW 3-Serie: motor houd in met vol gas

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: m50 325

ja mijn motor houd in als je vol gas geeft dan moet ik met het gaspedaal spellen om hem op gang te krijgen
soms komt er een zwarte rook wolk van af zwart is te veel benzine toch
kan iemand mij helpen

pietje frietje

Geplaatst door pietje frietje (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

jan T (30) PRO, 15 jaar geleden

nou pietje lijkt me tijd om het storinggeheugen uittelezen want lijkt erop dat er iets niet in orede is maar dat wis je zelf al maar het is zo moeilijk tezeggen wat er loos is.


groetjes jan.

pietje frietje (0), 15 jaar geleden

[quote=jan T]nou pietje lijkt me tijd om het storinggeheugen uittelezen want lijkt erop dat er iets niet in orede is maar dat wis je zelf al maar het is zo moeilijk tezeggen wat er loos is.


groetjes jan.[/quote]
nou ik ga proberen uit te lezen ik laat het wel weten

bomber22 (0), 15 jaar geleden

Nou, ik weet bijna zeker dat het je luchtmassameter is of de luchtfilter die aan vervanging toe is.

succes

pietje frietje (0), 15 jaar geleden

kan het ook aan mijn temp.sensor liggen dat dan hij verkeerde waardes geeft

pietje frietje (0), 15 jaar geleden

is het mogelijk dat als de temp.sensor kapot is dat hij meer benzine inspuit van
daar dat die zwarte rook wolk

soms als ik de auto start en hij is kout dan loopt die niet goed bij zo'n 2000rpm gaat die klinken als een v8 en er komt een zwarte wolk en hij loopt ook hoger in stasioner als ie wat warmer is is het weg

ajtr (0), 15 jaar geleden

pietje frietje.

Storing in je BMW .Je hebt er toch niet per ongeluk frituurvet in de tank gedaan.??Nee dit is maar een grapje maar waar de BMW wel een zwakpunt heeft is zijn luchtmassameter.Maak even een ezelbruggetje en dan ben je er zo achter als dit daadwerlijk het probleem is.Ga als volgd te werk.Trek de stekker(s) van de luchtmassameter en ga rijden met je auto.Geeft dit geen verschil dan weet je het zeker dat hier het probleem zit.Deze week al 2 met dezelfde klachten gerepareerd ook BMW's.Let wel deze nieuwe zijn peperduur maar heb een adresje waarje ze tegen een heel redelijke prijs kunt kopen en deze zijn ook splinternieuw met garantie.

pietje frietje (0), 15 jaar geleden

ok thx zal ik proberen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.