Nissan Terrano Iii: lekkage electrisch schuifdak nissan terrano

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2,7 TDI

Sins korte tijd komt er uit het bedieningspaneel voor mijn schuifdak water.
Dit vooral bij bochten rijden.
Wie kan mij een oplossing bieden.

paling

Geplaatst door paling (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Terrano? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

zitten je afwaterings goten dicht voorzichtig met lasdraad of zoiets doorprikken dak open doen en ergens in de hoek/en zit gaatje even doorprikken of doorblazen nog beter s 6

paling (0), 15 jaar geleden

Als ik deze heb doorgeprikt en het probleem blijft, wat voor opties zijn er dan nog meer?

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

dat moet het zijn maak maar schoon en doe dan voorzichtig water in die goot laten lopen dan zie je of het wegloopt s6

Nissanwielmonteur (0) PRO, 15 jaar geleden

Kan dit schuifdak ook in de hemel schuiven???? Of alleen open kantelen an dan over het dak heen naar achter????

paling (0), 15 jaar geleden

Het is een origineel Nissan schuifdak, kan kantelen maar ook schuiven in het dak

mmcars (0) PRO, 15 jaar geleden

rob ga nou eerst even kijken of je afvoer verstopt is er over praten helpt niet

Nissanwielmonteur (0) PRO, 15 jaar geleden

Jemig die heb ik nog nooit gezien in een Terrano.

Maar zoals er al gezegt word goed in de hoeken kijken naar de afvoergaatjes. Pas wel op met doorblazen, soms schiet er wel eens een slangetje af. Ik heb verder eigenlijk nooit lekkage bij een affabriek dak meegemaakt. Sluit de glasplaat wel goed aan en ligt deze wel goed gelijk met het dak??? Is misschien het randje rondom de glasplaat vergaan of beschadigd????

Ton

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Terrano of stel zelf een nieuwe vraag.