Kia Pride: kachelventilator en radionavigatie

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1300cc

hallo ik heb 2 vragen de eerste is dat de ventilator in de kia 3 standen heeft en sinds gisteren doet alleen stand 3 het de andere twee doen niets wat kan het zijn en hoe los ik dit op? het tweede is dat ik een blauwpunkt travelpilot 2 in wil bouwen maar in de beschrijving staat dat ik hem aan moet sluiten op de speedsensor kan iemand mij vertellen welke draad dit is en waar ik hem kan vinden ook ben ik geintreseerd in een werkplaatshandboek of een olyslager
groet eric

eric1960

Geplaatst door eric1960 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Pride? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

poppekast (0) PRO, 15 jaar geleden

het eerste probleem is dat vermoedelijk de kachelweerstand opgefikt is deze zal vervangen moeten worden


het tweede probleem

kan ik niks over vinden denk dat het wijsheid is om even naar een halfords te gaan en daar een pulsgever weg te halen deze kun je tussen de tellerkabel en de versnellingsbak plaatsen

Orcinuses (0), 15 jaar geleden

toevallig had ik dit probleem ook met mijn sephia..
ben vandaag naar de sloop gegaan en heb "nieuwe" weerstand / motortje mee genomen...
mijn motortje liep zwaar en daarom zou die van mij opgefikt zijn, en heb deze dus vervangen..
ik denk dat het niet verkeert is om bij jou ook gelijk een nieuwe motortje er in laten zetten...

dit kan je heel gemakkelijk zelf doen, motortje zit onder het dashboard aan de passagiers kant..
die van mij zat met 3 kruis kopjes vast.. makkelijk zelf te doen, spaart je al snel zo'n 100 euro.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Pride of stel zelf een nieuwe vraag.