Volkswagen Passat 2001: kan de auto niet mer open krijgen

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorinhoud (cc): 1900

hoi mensen,

ik heb een passat uit 2001 in de stalling en krijg m niet meer open nadat ik de accu heb ontkoppeld en de deuren heb dichtgedaan. nu gaan de deuren dus niet meer open met de sleutel. alleen de achterdeksel. de sleutels heb ik nog gewoon uiteraard

hoe kan ik de auto binnen komen?

van rossum

Geplaatst door van rossum (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

12 Reacties

poppekast (0) PRO, 15 jaar geleden

deuren kun je toch gewoon met de sleutel losdraaien

van rossum (0) PRO, 15 jaar geleden

dat heb ik geprobeerd maar dat lukt niet. als ik te ver doordraai wordt het zwaarder en ben ik bang dat ik de sleutel of mechanisme stukmaak.

P. Kelder (0) PRO, 15 jaar geleden

[quote=van rossum]als ik te ver doordraai wordt het zwaarder en ben ik bang dat ik de sleutel of mechanisme stukmaak.[/quote]
Probeer het slot eerst te smeren en probeer het dan nog eens opnieuw.

Gr. paul

Hans4045 (0) PRO, 15 jaar geleden

Heb je de accu ook weer aangesloten.

Hans l

ricky (0) PRO, 15 jaar geleden

De centrale vergrendeling hoort ook via de achterklep te werken,dat werkt ook niet?
Zeker geen slot op de bijrijdersdeur?
Idd eerst smeren en als dat niet lukt heb je een probleem,mogelijk dan ook de slotcylinder in de best.deur defect,dan moet je maar hopen dat je hem met wrikken open krijgt.
Het probleem is denk ik een kapotte zekering.

dutch123 (65), 15 jaar geleden

Heb je niet toevallig een 12V aansluiting in de achterbak? Daar zou je even spanning op kunnen zetten zodat de centrale vergrendeling weer werkt.
Misschien kun je anders onder de auto 12V aansluiten. Op de startmotor staat een permanente 12V accuspanning. (als de accu aangesloten is) Op deze klem kun je ook 12V zetten.
Let op: doe dit niet met een 'domme' acculader (zonder spanningsregeling) Die dingen geven zomaar 18V af als ze niet belast zijn. Pak gewoon een geladen accu of een geregelde spanning.

CARS&MOTORS (0) PRO, 15 jaar geleden

en op de grond 1rst even de onderplaat verwijderen om bij de startmotor te komen ???

dutch123 (65), 15 jaar geleden

Krik, assteunen. Misschien niet ideaal, maar altijd beter dan een slot mollen.

R_Bakker (0) PRO, 15 jaar geleden

Spanning op het koffer verlichting zetten kijken of je hem dan met de afstandbediening open kan krijgen.

Gr Ron

P. Kelder (0) PRO, 15 jaar geleden

Ben zeer verbaasd dat men vaak kiest voor de moeilijkste oplossing.....

Gr. paul

johndoornbosch (0) PRO, 15 jaar geleden

nico heeft hem ondertussen wel open gekregen. gr john

Renaultmonteurtje (0) PRO, 15 jaar geleden

raampje tik kan ook :P

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.