Audi A4 1996: Resetten van de service interval zonder computer

Bouwjaar: 1996

Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik de service interval van de a4 reset. Ik weet dat het zonder computer kan maar kan het zo snel niet vinden. Alvast bedankt ,Groeten

Hop

Geplaatst door Hop (0) , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi A4? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Siem Bijman (160) PRO, 20 jaar geleden

Vanaf bj '98 kun je dat zonder apparatuur.Voor die tijd moet je daar een reset-apparaat voor hebben.Procedure: Druk de knop rechtsonder de snelheidsmeter in en houdt deze ingedrukt.Zet dan de wagen op contact.De letters "oil" verschijnen op het display van de dagteller.Laat de knop dan los.Trek daarna de andere knop onder de toerenteller 2 sekonden naar buiten aan en het display is teruggesteld.Maar, dit is alleen voor bj na 1997.

Succes.

Hop (0), 20 jaar geleden

Toch bedankt, vriendelijke groeten

darwin1975 (0), 16 jaar geleden

heb net een ervaring gehad met het resetten van audi a3 2001 1. knopje onder de snelheidsmeter indrukken 2. contact aan 3. knop onder snelheidsmeter loslaten 4. knop onder toerenteller 4 tellen indrukken 5. je krijgt nu de melding voor de volgende beurt

groeten Peter

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.