Seat Cordoba: Brandstofpomp / Brandstofkoeler?

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 Tdi - 74 kW

Mijn Cordoba 1.9 TDi was een lease auto. Van de vorige eigenaar vernam ik dat zijn Seat dealer er een keer een nieuwe (andere?) brandstofpomp in plaatste, bij een onderhoudsbeurt. Er waren daarvoor geen problemen, ging uit van de importeur, na deze aktie klonk de motor iets anders. Er is een sticker met nummers hierover in de kofferbak geplakt.
Onlangs zag ik dat er onder de bodemplaat een "brandstofkoeler" is bijgeplaatst. Misschien gelijktijding met de pomp vervanging?
Kan iemand mij iets melden over beide zaken? Vast bedankt! Groet van Peter

Carolus Clusius

Geplaatst door Carolus Clusius (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Seat Cordoba? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

poppekast (0) PRO, 15 jaar geleden

die brandstofkoeler zit er standaard onder bij dit type auto alleen bij de diesels en heeft niks met de actie te maken en dat rauwe lopen moet je laten beoordelen door een garage kunnen we hier niet horen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.