Kia Rio: interieurfilter vervangen

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1,5ltr

Hallo

Weet iemand waar bij de Kia Rio het interieurfilter zit en hoe je hem kan vervangen ?
Bij mijn vorige auto (Opel Astra) zat dit gewoon onder de motorkap onderaan het raam en kon ik er door een tweetal roosters teverwijderen zo bij.
Bij mijn Kia heb ik die zelfde roosters verwijderd maar daar zat niets,dus ik vermoed dat de twee interieurfilters onder het daschboard zitten maar waar en hoe kom ik daar bij !

john1000

Geplaatst door john1000 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Rio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Kees6172 (0) PRO, 14 jaar geleden

Dashboardkastje demonteren, dan zie je het dekseltje zo zitten

john1000 (0), 14 jaar geleden

Bedankt

Ben vandaag bij de garage geweest voor een APK afspraak , de garagehouder zij dat er bij dit type Kia Van dit bouwjaar geen interieurfilter aanwezig is !!!
om het zeker te weten zal ik dus het Dashboardkastje moeten demonteren ,moet ik alleen nog even uitzoeken hoe.iemand tips ??

Kees6172 (0) PRO, 14 jaar geleden

Er zit standaard geen filter in, maar er is wel ruimte om er één te plaatsen. 97619FD200
Plaatsen door een profesional duurt 5 minuten, en is gratis tijdens onderhoud.

JdeP (5), 14 jaar geleden

[url=http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_a...]klik[/url] (pdf)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Rio of stel zelf een nieuwe vraag.