Peugeot 307: olie te dik

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 hdi 110 pk

hallo
wie kan mij vertellen wat het is dat de olie te dik is en volgens mij zit de ook rommel aan de peil stok toen ik dat zag draaide ik de dop eraf en zag tot mijn verbazing dat de olie heel dik was in de dop leek wel klei lijkt mij niet goed wie kan mij vertellen wat de aan de hand kan zijn

gr joop

joopbeld

Geplaatst door joopbeld (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

hellbat (0) PRO, 14 jaar geleden

olie te oud, dan krijg je een teer-achtige afzetting BLACK SLUDGE genaamd.

Gebruik een flush om de motor inwendig te reinigen, anders krijg je vroeg of laat problemen met de smering.

Groeten Marcel

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Joop

Gelijk naar kijken !!! Olie is waarschijnlijk nooit ververst geweest,gewoon slecht onderhoud!

Als je er nog lang mee doorrijd,rij je de motor binnen no-time naar de kl*** en dat zou zonde zijn.

Gr Stefan

joopbeld (0), 9 jaar geleden

Hallo
zoals eerder beschreven hebben we deze auto maar weg gedaan teveel onkosten wel bedankt voor het mee denken

gr joop

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.