Volkswagen Passat: abs gevoel in rem pedaal, laatste meters tot stilstand

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: awx

klant van mij is vorige week geweest voor een het vervangen van beide ashoezen,
nu komt hij met de klacht, die ik inmiddels heb bevestigd, bij de laatste meters tot stilstand het ABS gevoel in het rempedaal,
dit gaat wederom NIET gepaart met storingslampjes en geen opgeslagen fouten in het netwerk.
toeval??? of wat???

iemand een idee?
mvrgr, mark laanstra.

audivw

Geplaatst door audivw (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 14 jaar geleden

Waarschijnlijk vervuilde sensoren of sensor-ring....., allemaal niet zo spannend.

Gr. paul

Garage_LUX (0) PRO, 14 jaar geleden

ABS ring op homokineet gebroken, (roest)

johndoornbosch (0) PRO, 14 jaar geleden

wat paul zegt vervuilde ringen zit waarschijnlijk vet in de ringopeningen. gr john

ricky (0) PRO, 14 jaar geleden

Ik denk dat de sensor er een beetje uitgekomen is tijdens vervangen van die hoezen,deze sensoren zitten in een ijzer omhulseltje,en kun je er zo uit trekken,dus ook weer erin drukken.

johndoornbosch (0) PRO, 14 jaar geleden

als de spleet tussen ring en sensor te groot is krijg je een storingsmelding. gr john

audivw (0) PRO, 14 jaar geleden

heb vandaag de sensoren schoon gemaakt en weer opnieuw gemonteerd
probleem is hiermee opgelost.

bedankt heren.

Mvrgr, Mark Laanstra.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.