BMW 3-Serie: e36 325i versnellingsbak revisie

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 325i

Ik wil graag mijn versnellingsbak reviseren,maar heb daar een tekening voor nodig. Wie kan mij daar aan helpen????

richard9654

Geplaatst door richard9654 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Is het niet makkelijker en verstandiger om een goede gebruikte bak te kopen ? zo duur zijn deze ook weer niet.

Wat is er precies aan de oude ?

richard9654 (0), 14 jaar geleden

Ik heb al een andere versnellingsbak, en ik wil de oude nu reviseren om later te verkopen. De 2e versnelling kan niet meer ingeschakeld worden dus,ik denk dat de syngromess defect is.Ik wil ook graag een plaatje omdat ik samen met een stagair op mijn werk de bak uit elkaar kan halen zodat deze jongen een van zijn stage opdrachten kan uitvoeren.Ik hoop dat jij mij aan een plaatje kunt helpen zodat ik en de stagair allebei hier mee verder kunnen.

m.v.g. Richard

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Een plaatje mail ik je morgen even,moet om half 4 mijn bed uit..

Gr Stefan

richard9654 (0), 14 jaar geleden

okej alvast bedankt. m.v.g. Richard

richard9654 (0), 14 jaar geleden

He Stefan,
Bedankt voor je plaatjes,ze zijn erg duidelijk en heb er veel aan.
gr richard

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.