Renault Laguna: Radio ligt los in laguna.

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Beste mensen,

Ik heb een nieuwe pioneer radio gekocht en kan nu eindelijk de radio met cassette speler vervangen.
Bij het demonteren van de oude radio vond ik het wel heel gemakkelijk gaan.
De oude radio lag eigenlijk los in zijn opening gelegd en niet vast in zijn beugel.
Ik zou ook niet weten hoe ik de ophangbeugel moest vastmaken omdat het scharniermechaniek van het afdekklepje aan beide zijde de boel afschermd.
Je kan nergens de beugel aan vastschroeven.
De nieuwe radio werkt prima, ik heb deze dan ook maar los in zijn plaats gelegd, en hij zal er niet uitvallen.
Vreemde constructie, of mis ik een speciaal renault onderdeel?

met vriendelijke groeten,
Jeff

jeffdk

Geplaatst door jeffdk (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

als jij een radio plaatst druk je deze in een antidiefstal slede en deze druk je als eerste in je opening en zet je vast door aanwezige lipjes om te buigen dan de radio erin drukken thats all

jeffdk (0), 11 jaar geleden

Sorry, een verlaat antwoord mijne zijde nog, om aan de spelregels te voldoen.
Ik heb inderdaad de slede nog kunnen plaatsen met de tip van Robby, door met lipjes te buigen.
De radio zit prima vast.
bedankt nog.
vriendelijke groet
Jeff

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.