Kia Pride: kia pride 1.3 glxi (Radio aansluiten)

Bouwjaar: 1996, Motorcode: nvt

Ik heb een cd speler gekocht en wil het aansluiten op de kia pride. Er ztten al wat standaard kabels in de auto, maar die passen niet op de autoradio. Het zijn er 4 die allen niet bij de autoradio passen. En me radio heeft maar 2 stekkers. Wat kan ik nou het beste doen? rr
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

rezapers

Geplaatst door rezapers (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Pride? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

Highway (115) PRO, 14 jaar geleden

Naar een automatrialenzaak of de delaer naar een verloopstekker vragen.

sjaak10918 (0) PRO, 14 jaar geleden

meestal zijn de stekkers gebundeld, dwz er is een stekker met voeding/geschakelde voeding/massa/ect; en er is een stekker waar de speakerdraden in zitten. Dat zijn de 2 stekkers die je zeker nodig hebt. Dus ga met je auto naar een automaterialenzaak enof dealer, leg ze het probleem voor en dan kun je wsl verloopstekkers kopen.

rezapers (0), 14 jaar geleden

[quote=sjaak10918]meestal zijn de stekkers gebundeld, dwz er is een stekker met voeding/geschakelde voeding/massa/ect; en er is een stekker waar de speakerdraden in zitten. Dat zijn de 2 stekkers die je zeker nodig hebt. Dus ga met je auto naar een automaterialenzaak enof dealer, leg ze het probleem voor en dan kun je wsl verloopstekkers kopen.[/quote]
Ik ben naar de Halfords geweest. Ze hebben geen stekkers voor de Kia. De enige oplossing is dus om naar een Kia-dealer te gaan?

Ik hoop dat het me gaat lukken.
Heel erg bedankt in ieder geval.

Reza

Peter Schouten (0), 14 jaar geleden

Reza,

Je zou ook nog naar een automaterialenzaak kunnen gaan. Mag geen reclame maken maar een voorbeeld in de vorm van een puzzeltje moet kunnen: plak een B voor je naam en een n er achter... Gewoon even in de Gouden Gids zoeken vind je er vast wel een in je buurt.

suc6
Peter

rezapers (0), 14 jaar geleden

Haha dat is een goeie..
Ik zie dat er ook een in Zwolle zit.
Dankjewel..

patkcir (0), 14 jaar geleden

Ik heb het zelfde probleem en ik vroeg me af of het gelukt was bij de desbetreffende zaak? Dan ga ik daar namelijk ook even langs.

rezapers (0), 14 jaar geleden

Yes. Voor ongeveer 9 euro heb je er een.

patkcir (0), 14 jaar geleden

Ok dank je wel. Ik heb nog een vraagje, mijn kabel met de vier stekker verdwijnt direct onder het dashbord en er is voor mij geen manier om er bij te komen zonder de halve auto uit elkaar te halen. Heb je een verloop stukje dat op de vier stekker wordt gezet (dus de vier gaan er aan de ene kant in worden zo omgevormd tot 1) of heb je het anders opgelost?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Pride of stel zelf een nieuwe vraag.