Volvo V70 2003: temperatuursensor V70 ? (Problemcar.nl)

Welkom bij Problemcar

Mededeling: Let op: als particulier kunt u alleen bij Particulier een vraag plaatsen. Op de home-page gewoon het merk aanklikken onder Particulier. Heeft U hulp nodig bij het PLAATSEN van een probleem kunt U op werkdagen bellen met 06-19954278 (bgg of in gesprek kunt U een sms sturen) Problemen zijn er immers om op te lossen!!
Diagnoseapparatuur.nl De OlieConcurrent

#1 21 juli 2009 13:35

Ulbe
Professional

temperatuursensor V70 ?

Volvo V70
Bouwjaar: 2003
Brandstof: Diesel
Motor: 2.4

Na de demontage en montage van het dashboard ligt dit "onderdeel" plotseling op de grond. Ik denk eerlijk gezegd dat het om een pootje van een bril gaat, want ik zie het ook niet staan in het werkplaatshandboek. Maar het zou ook wel een sensor kunnen zijn. Mij een raadsel dus. Komt iemand dit "onderdeel" bekend voor?

Vriendelijke groet,
Ulbe

http://img196.imageshack.us/img196/3498/onderdeelvovlo004.jpg

#2 24 juli 2009 22:58

trucker0werner
Professional
Echte naam: werner
Bedrijf: peugeot PAT

Re: temperatuursensor V70 ?

plaatje is niet duidelik genoeg voor mij om te kunnen zeggen waar het vandaan komt
het ziet ernaar uit dat het geen sensor is (anders zouden op zijn minst 1 draad aan moeten zitten)

#3 25 juli 2009 11:09

Ulbe
Professional

Re: temperatuursensor V70 ?

Bedankt voor de reactie. Wat betreft de draad die je mist: Het uiteinde lijkt op een stekker en dan zou een draadje niet nodig zijn als je het rechtstreeks in een contrastekker steekt ??
Ik denk zelf steeds meer dat het geen V70 dashboard onderdeel is. Ook vanwege de weinige reacties.

Ulbe

Bulletin Board voettekst

Problemcar wordt aangedreven door PunBB
Alle content © copyright 2000 - 2014 Problemcar

Adverteer ook op Problemcar!

Ruilinjector JLM Roetfilter reiniging Besteonderdelen.nl
Onderdelenlijn.nl