Kia Pride: slecht aan slaan en stotteren+uitvallen

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine

hey hallo ben bezig met kia pride maar kom er niet uit auto slaat zeer slecht aan alleen met half of vol gas geven slaat hij aan en als die stationair loopt lijkt het of er een cilinder niet mee werkt bougie's vv deze waren zwart + verdeler en rotor vv maar probleem zit er nog steeds. en als die stationair loopt en je geeft klein beetje gas en laat los dan valt de motor uit en hij stinkt er naar de benzine
mvg bas

bassys3

Geplaatst door bassys3 (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Pride? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jan T (10) PRO, 14 jaar geleden

heb je het storinggeheugen uit kunnen lezen.


groetjes jan.

bassys3 (0) PRO, 14 jaar geleden

nee nog niet maar ik heb zelf geen obd maar ik zou zeggen als het gemaakt is en je start hem zou je toch al gelijk iets moeten merken maa rik ga het even proberen thx iig

bassys3 (0) PRO, 14 jaar geleden

het lijkt wel of die verzuipt er komt gwn benzine uit de uitlaat nog steeds dus wel beetje raar en ik weet het even niet mvg bas

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Pride of stel zelf een nieuwe vraag.