BMW 3-Serie: benzine meter bmw 325 e36

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2500

hoi mensen

ik heb een bmw 325 coupe van 1992

toen ik de auto kocht was het niet veel
heb er 2 jaar aan gewerkt en is helemaal weer nieuw en netjes

maar heb nog 1 probleempje

mijn benzine meter werkt niet en reserve lampje brand

heb er al een andere cockpit in gehad maar geen resultaat

nu heb ik de achterbank eruit gehaald en de vlotter eruit gehaald en beide vlotter bovenin gezet

en nog werkt de meter niet maar hoor wel een relais tikken onder me dahboard

ook de econoom meter duikt meteen de hoek in als ik hem start

wie weet mijn een tip te geven waar ik iets aan heb

mvg p peters

bmwcoupe1

Geplaatst door bmwcoupe1 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Heb je ook al eens een andere vlotter geprobeerd ?

De 2 of 3 relai's die onder de kap van de stuurkolom zitten zijn als het goed is voor de ruitenwisser en knipperlicht..

Als de km teller unit goed is ligt het of aan de vlotter,of de bedrading ervan.

Heb je al eens een clustertest gedaan ?

Dat de verbruikersmeter de hoek om gaat is normaal,als je gaat rijden zal deze wel gewoon aan moeten wijzen.

Gr Stefan

GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden

Bedrading vlotter controleren. Breken vaak af aan de onderkant waar de kabel de tank uit gaat, eerst rechterkant die gaan het vaakst kapot.

gr Martin

paulo peter (0), 14 jaar geleden

de bedrading van de vlotters willen nogal eens breken achter de stekkers onder de achterbank of slecht contact maken
dat ook controleren heb zelf gehad met 325td tank vol en geeft half aan meerdere vlotters geprobeerd maar geen resultaat todat ik zag dat de er met de stekker geknoeid was die op de vlotter komt gaf niet de goeie waarden door om goed te kunnen werken stekker afgeknipt en
vervangen door thule,s die je er op kunt knijpen die blauwe of rode gebruiken sommige mensen ook wel om radio,s aan te sluiten
mvg paulo

bmwcoupe1 (0), 14 jaar geleden

bedankt voor jullie tips ga er meteen mee aan de gang jullie horen nog wat het probleem was

gr p peters

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.