Opel Zafira: Vluitend geluid

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Als ik rijd en gas geef , dan hoor ik een fluitende toon , geef ik wat meer gas of wat minder , dan is het weg.

En dan heb ik nog een geluidje ,als ik rijd en gas geef hoor ik af en toe mijn ventilator een beetje brommen , doe je de ventilator uit is het weg.
Wat kan ik hier aan doen ???????????????????
Alvast bedankt.

eddy07

Geplaatst door eddy07 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Zafira? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

jan T (30) PRO, 14 jaar geleden

dat fluiten zou kunnen komen daar een lucht lekje of een multisnar die piept al is dat meer als hij stationiar draaid.
dat van de ventilator daar zul je eerst moeten kijken of er geen blad in zit is hij helemaal schoon dan kun je de lagers nog eens inspuiten maar helpt dat niet dan zal er een nieuwe in moeten.
ik weet zo niet of de ventilator er snel uit is meestal is het iets van een paar schroefjes en /of een dashboard kastje dat weg moet.


groetjes jan.

eddy07 (0), 14 jaar geleden

Bedankt Jan , maar hoe kom ik het makkelijkste bij/in mijn ventilator ?

Eddy

kleijn (0), 14 jaar geleden

via een garage

jan T (30) PRO, 14 jaar geleden

kijk eens onder het dasboard rechts en kijk of je dat daar ziet hoe het zit.

groetjes jan.

kleijn (0), 14 jaar geleden

probeer eens met wd 40 hier en daar in te spuiten

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Zafira of stel zelf een nieuwe vraag.