Nissan Note: motor afdeksierplaat

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

Iemand op de hoogte of de motorafdek(sier)plaat boven het kleppendeksel bij de 1600 Note 2010 aanwezig hoort te zijn?Deze is niet geplaatst of is dit met reden niet gedaan bij de 1600 motor?

stelvision

Geplaatst door stelvision (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Note? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

12 Reacties

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Die is in de productielijn verwijdert. Hij zit er dua niet meer op vanaf een bepaalde productiedatum.


Voor jou gevonden:

Via dit bulletin informeren wij u over de onlangs doorgevoerde productwijziging op de Nissan NOTE.
Met ingang van de productielijn van 30 november j.l. en het chassisnummer SJNFAAE11U2050096 zullen alle Nissan NOTE 1.6 motor uitvoeringen niet meer geleverd worden met een afdekkap.




Ton

Hans4040 (315) PRO, 14 jaar geleden

tja...te laat gekocht..nou zit je zonder afdekkap.
(grapje)

mvg,
Hans.

stelvision (0), 14 jaar geleden

Bedankt voor de reactie's ,had ik 'm maar eerder gekocht!Toch maar even kijken of íe los is te bestellen t'is toch wel mooi natuurlijk....

garage van horne3459 (0) PRO, 14 jaar geleden

Mooi?,Leuk voor als je zonder motorkap rondrijd, wat mij betreft laten de autofabrikanten alle boven en onderplaten weg.
Je wilt niet weten wat dit aan werkplaatstijd scheelt om deze steeds maar te de en monteren.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Natuurlijk is die los te leveren.

16557-ED500 2x Montage rubber
14041-BC20A 1x Kap
01121-N6051 2x Boutje

Ik heb zelf ook die kap gekocht voor mijn Almera 1.8. Daar zat tie ook niet standaard op en bij een Primera wel. Het scheelt ook in geluid.

Groetjes Ton

stelvision (0), 14 jaar geleden

Kijk dat is nog eens service!Ga ik bestellen.Heb je een indicatie van de totaalprijs.Alvast bedankt,

m.vr.gr.

Albert

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Nee. Vandaag niet. Morgen kan ik eventueel navraag doen.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Zit je goed vast op je stoel en heb je je oude sok al leeggehaald????

Het deksel kost al meer als 300ex btw. Kan er niet helemaal bij met me pet.

Nu snap ik waarom het deksel niet meer gemonteerd word.

Sorry voor het slechte nieuws!!!!!!!!!!

Ton

Hans4040 (315) PRO, 14 jaar geleden

"Het deksel kost al meer als 300ex btw.."

kan je nagaan wat de rubbers en de boutjes moeten kosten.....wat een prijs!

mvg,
Hans.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Die rubbers waren iets van 8 euro en de boutjes 1.10 ofzo.

Schrok mezelf drie slagen in het rond.

stelvision (0), 14 jaar geleden

Heren bedankt , Ton in het bijzonder ,

Toch nog maar even wachten met die plaat ,voor die prijs kun je beter een weekendje op vakantie!

mvg

Albert

Nissanwielmonteur (0) PRO, 14 jaar geleden

Haha mijn idee.

Fijne vakantie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Note of stel zelf een nieuwe vraag.