Kia Shuma: kapotte injector

Bouwjaar: 1999, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.8I

hoi ik zit denk ik met een groot probleem.
Mijn auto loopt sinds bijna een week niet meer op lpg in de stad op de snelweg nog wel hij slaat steeds af in de stad als ik stop en dan moet ik hem wel 60x starten kom net bij de garage vandaan die zecht dat mijn DGI INJECTOR 510009 defect is van AG omdat het bedrijf faiiet is is het volgens hem dus nooit meer te maken en moet ik of een andere lpg installatie nemen of uit bouwen.
nu lees ik hiero op sommige pagina's dat er soms oplossingen voor kunnen zijn is dat bij mij ook mogenlijk? zo ja wat voor oplossing en bij wie moet ik wezen en wat moet ik dan vragen? ik vind het moeilijk mijn installatie te laten uitbouwen dit omdat ik 50 50 rijd, 50% snelweg 50% stad
zou iemand me svp kunnen helpen?

b.v.d. groetjes monique

moos42

Geplaatst door moos42 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Shuma? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Harald1980 (0) PRO, 14 jaar geleden

Ik zou eens bij een LPG-inbouwstation langs gaan voor een second opinion. Mogelijk hebben zij nog wel iets op de plank liggen wat de DGI Injector kan vervangen?

moos42 (0), 14 jaar geleden

ik ben dus al bij 2 lpg stations geweest de 1 zecht nieuw gastank inbouwen =ongeveer 1500 euro de ander zecht je moet je gas uitlaten bouwen het het schijnt een g3 te zijn en hij zegt dat dat niet te leveren is waardoor ik dus niet moor door de apk kan komen in december pas. maar is er geen andere oplossing dan? lijkt julie? Groetjes monique

the bone collector (0), 14 jaar geleden

Moeilijk te volgen verhaal...Gewoon naar een ander station gaan, dat onderdeel moet zeker nog te vinden zijn in occassie.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Shuma of stel zelf een nieuwe vraag.