SsangYong Musso 2002: Ssang Young Musso 2.9 TD Bj. 2002 Kickdown werkt niet

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.9 td

Wie kan mij helpen? KIckdown werkt niet, Ik heb ook nog een andere probleem. Als ik mijn warme/koude lucht schakelaar aanzet dan gaat ook gelijk de vin bij de radiateur in werking. Hoort het zo? Zo ver ik het weet moet automatisch in zijn werking gaan. Alvast bedankt. Mvg. Aranci

dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci

Geplaatst door dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor SsangYong Musso? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

oldford (0) PRO, 14 jaar geleden

M.b.t. de kickdown: kan een probleem in de bak zijn of in de motor en dan met name de gaspedaal-positie.
Zit er onder het gaspedaal gewoon ouderwets een kick-down schakelaar? Zo ja, dan kan deze defect zijn.
Anders gebeurt het op grond van het signaal van de gaspedaalpositie. Dat moet de motor dan aan de bak doorgeven.

In beide gevallen de bak uit laten lezen door de dealer en dan goed naar het (of die) signalen kijken die de kick-down aansturen.

dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci (0), 14 jaar geleden

Bedankt voor de snelle rectie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je SsangYong Musso of stel zelf een nieuwe vraag.