Chrysler Grand Voyager: hoe kan ik een computer resetten van een chrysler grand voyager

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine

hallo
weet iemand waar de computer zit bij een chrysler grand voyager uit 1996 en hoe ik die kan resetten

sandra0410

Geplaatst door sandra0410 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler Grand Voyager? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

oldford (0) PRO, 14 jaar geleden

Welke van de 10 of 20 computers bedoel je?

br0ns (0) PRO, 14 jaar geleden

Met de testkast.

Als je accu pool los haalt gaat hij storing geven dat de accu is losgeweest of lage batterij spanning.

Frank3137 (0) PRO, 14 jaar geleden

waarom wilt U welke computer resetten ?
2.0 of 2.4 of 3.0 of 3.3 of 3.8 motor ?

jvr (0), 14 jaar geleden

Rob,

Weet niet of je hier iets aan hebt (al eerder gepost) maar je weet het nooit:

"Om je kachel paneel te reseten, doe je het volgende: start de motor, zet de blower voluit, zet de knop voor de ventilatie op hoofdruimte (geheel links) , zet de schuif voor de verwarming op koud, dan druk je de knop achterruitwisser/sproeier en de knop A/C tegelijk in en houd ze 5 sec vast,tot alle lampjes gewoon gaan branden , dan gaat er van alles knipperen (cooldown test) als de test binnen twee minuten lukt dan gaat het ledje van de achterruiten wisser knipperen (links boven) deze druk je dan in (exit test) en moet alles weer normaal zijn , als de lampjes van de circulatie en de A/C gelijktijdig blijven knipperen dan is de test mislukt, gewoon weer opnieuw proberen, je kunt ook de knoppen achterruitenwisser en achterruitenwisser/sproeien tegelijk indrukken. test is in principe het zelfde.
Deze kennis is trouwens niet van mijzelf, maar dit kwam ik tegen in een topic die pas geleden is geplaatst."

Bron: http://amtgarageforum.nl/forums/Thread/1...


Mvg,
Jvr

Frank3137 (0) PRO, 14 jaar geleden

bovenstaande procedure werkt alleen indien er geen foutmeldingen zijn , bij een airco systeem waar drukverlies opgetreden is (dus bijna leeg) gaat deze procedure al niet lukken

suc6

sjong (0), 14 jaar geleden

hallo wie kan me helpen,k heb een voyager 3.3 1998
problemen met m"n achterlichten k denk zelf aan een maassa probleem,als ik me lichten aan doe gaan m:n mistlampen ook branden,draai de lichtschakelaar naar m:n mistverlichting dan gaat het l achterlicht uit,er moet ergens een massastekker zitten
wie kan me vertellen waar?
gr.john

Frank3137 (0) PRO, 14 jaar geleden

verkeerde lampjes gemonteerd ?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler Grand Voyager of stel zelf een nieuwe vraag.