Kia Pride: ontsteking

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1300

ontsteking valt soms 1 seconde uit onder het ryden meestal rond 2000 rpm ryd voor de rest prima trek ook goed op en het duurt nooit langer dan een seconde auto is kia pride uit 95

verstuiver55

Geplaatst door verstuiver55 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Pride? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

oldford (0) PRO, 14 jaar geleden

Hoe weet je dat het de ontsteking is die uitvalt?

verstuiver55 (0), 14 jaar geleden

He oldford heb korte tyd geleden bougie's verdeelkap,rotor en bougiekabels verniewd omdat motor inhield by zware regenbuien,of dat geholpen heeft weey ik eigenlyk nog niet,heb nog niet in zware regen gereden.nu doet het boven staade deed hy daarvoor niet heeft tussendoor 1000 km probleemloos gereden,en onderbrekings moment is tekort voor brandstfstoring,in het contactslot kan ik ook geen spannigsverlies meten. Gr verstuiver.

oldford (0) PRO, 14 jaar geleden

Zie je de toerenteller (als je die hebt) ook terugvallen als je de hapering voelt?

verstuiver55 (0), 14 jaar geleden

ja maar heel weing hooguit 100 a200 rpm

oldford (0) PRO, 14 jaar geleden

Lijkt erop dat de aansturing voor de ontsteking dan wegvalt. Dat is de krukas sensor of de ecu of de bedrading.
Ik zou een dealer er naar laten kijken, zonder elektrisch schema doe je niet veel.

verstuiver55 (0), 14 jaar geleden

heb alle massapunten schoongemaakt van motor en versnbak en voor op cilkop het is wel beter maar heb al een paar maal kool op een bougie gehad gaat momenteel goed rydt nu op Vpower

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Pride of stel zelf een nieuwe vraag.