Renault Laguna: centale deurvergrendelin

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9dci

de cenrale deurvergrendeling weigert het rechterportier te sluiten

nicky1998

Geplaatst door nicky1998 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Laguna? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

frans.j (0), 13 jaar geleden

ik heb 2 motortjes in de deur vervangen.
ALLE DEUREN SLUITEN NU,ook met ab, en intern (r. espage)

sgm (0), 13 jaar geleden

Zet de deur eens open en druk op de knop om de deuren te sluiten. Luister of je verschil hoort tussen de deuren.

nicky1998 (0), 11 jaar geleden

mijn auto staat stil en de centrale deurvergrendeling gaat volgens mij niet anders dan op en van slot

Heino4267 (215), 11 jaar geleden

En wat is je probleem daarmee? Zo hoort het toch ook?

Of bedoel je dat je de auto niet gestart krijgt?
Dan is de kaart of de uitleesring defect.
Je ziet dat aan dat de startonderbreker (klein rood knipperlampje in je instrumentenpaneel) niet uit gaat als de kaart er in wordt gestoken.
Deze functie heeft de batterij in de kaart niet nodig. Jouw auto kent ook geen noodcode of overbrugging.
Je kan dat uittesten met de tweede kaart die bij de auto hoort.
Als je geen tweede kaart hebt, ga je met de kaart die je wel hebt naar een Renault-dealer: die kunnen eenvoudig testen of de het uitlees-gedeelte van de kaart correct werkt.
Kaart kapot: kaart bestellen !via de dealer! en door hen laten inleren op je auto.
Kaart in orde: auto bij dse dealer zien te krijgen en de auto mete de kaart er in laten uitlezen of de uitleesring werkt en of de code in de auto bij de computer aan komt.

Pedro_K (0), 11 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met de linker achter portier. Ik heb inmiddels gemerkt dat het waarschijnlijk met vocht te maken heeft. Na een paar dagen droog/mooi weer is het probleem weg. Heb inmiddels ook de bedrading gecontroleerd en heb hier niets bijzonders kunnen ontdekken. Het kan dus zijn dat i.d. ook bij jou aan de hand is.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.