Renault Kangoo: kangoo houdt in en begint te nagelen

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 d

ik heb hier een kangoo 1.9 diesel die inhoudt en dan weer vooruit schiet en weer inhoudt en zo maar blijft doorgaan. dit doet hij in het midden toeren gebied. als hij zo begint te jojo-en kun je ook een duidelijke roetlucht ruiken en begint hij flink te nagelen.

june

Geplaatst door june (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

zijn er storingscodes uitgelezen?

june (0), 13 jaar geleden

de renaultdealer heeft hem uitgelezen en het advies meegegeven om de stekkerverbinding naar de brandstofpomp te controleren of beter nog ertussenuit te halen en aanelkaar te solderen. dit is gebeurd maar heeft geen resultaat opgeleverd.

willyvan (5) PRO, 13 jaar geleden

vervroegingsklep????????

june (0), 13 jaar geleden

is dat de vaker besproken klep die op de brandstofpomp zit? hoe kan ik controleren dat dit de boosdoener is of juist niet? het ding schijnt nogal kostbaar te zijn, dus even uitwisselen is er niet echt bij.

willyvan (5) PRO, 13 jaar geleden

moet ik pomp zien wisselen lijkt mij onverstandig met testkast is ie uit te lezen

june (0), 11 jaar geleden

of het ermee temaken heeft gehad weet ik niet maar na een tijdje kreeg de auto een kortsluiting, bleek de 12v stuurdraad naar het dynamo toe klem gedraaid te zitten tussen een bevestigingsboutje van het dynamo. deze los gehaald en hersteld en sindsdien geen probleem meer gehad. ra-ra?
mvgr jeroen

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.