Peugeot 307: Airco valt uit

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: hdi 2.0 66 kw

Mijn Airco begint vol te blazen en te koelen en valt dan opeens stil, geen koude lucht meer en geen wind. Dan na een paar minuten gaat hij uit zichzelf weer aan totdat hij na een paar minuten weer opeens stopt.

Wie o wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is?


hoor het graag van jullie.

kjgroot

Geplaatst door kjgroot (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Marcus O (0), 13 jaar geleden

beste Kees-Jan,
Lijkt beetje op het probleem wat ik heb gehad met mn 307. Gaat het hier ook om Climate Control? zo ja kijk dan eens op http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
Bij mij is de storing verholpen door het vervangen van de kachelmotor.
groeten,
Marco

LuckyMe (0), 13 jaar geleden

Ik had ook een probleem dat nogal op dat van jouw lijkt:

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

Bij mij hebben ze aan wat stekkers geprutst. Helaas heb ik verder geen details.

kjgroot (0), 13 jaar geleden

Heb morgen een afspraak bij mijn garage, deze denkt dat er te weinig koude middel in zit. Laat het jullie weten, in ieder geval bedankt voor het meedenken.

gr.KJ

LuckyMe (0), 13 jaar geleden

Als de kachelmotor ook uitvalt, moet je het volgens de experts hier op het forum eerder daar of in de temperatuurregeling zoeken. Bij te weinig koelmiddel krijg je dan misschien geen koude lucht meer, maar de kachelmotor zou het wel moeten doen.

kjgroot (0), 13 jaar geleden

Blijkt een veel voorkomend 307 probleempje te zijn. STEKKERTJE stuk. Gaat vervangen worden en dan moet het probleem over zijn. Had inderdaad niets met koude middel te maken.

Bedankt voor het meedenken.

gr.KJ

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.