Nissan Almera Tino: Piep geluid bij gebruik van richtingaanwijzers.

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Hallo.

Wanneer we onze caravan of fietsendrager aan de Tino hangen gaat tijdens richting aangeven een hard piepsignaal gezellig meedoen.
Dit is erg irriterend waardoor we veel minder richting aangeven dan zou moeten.
Dit schept natuurlijk onveilige situaties en ik wil dus de pieper uitschakelen.

Weet iemand of/hoe ik deze pieper uit kan schakelen?

Gr. Neet

Neet

Geplaatst door Neet (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Nissanwielmonteur (0) PRO, 13 jaar geleden

Door de dealer uit laten zetten. Moet met de testkast gebeuren.

Neet (0), 13 jaar geleden

Kan ik die pieper er niet gewoon uit halen? Of is het een onderdeel van iets.....

JEROEN5326 (0) PRO, 13 jaar geleden

Ja, zit geïntergreerd ; dus moet met de testkast uitgezet worden ( zoals Ton reeds meldde )

Gr. Jeroen

Neet (0), 13 jaar geleden

Beetje gespeurd op internet en de vraag is nu, kan dit wel bij de oudere Tino V10 uit 2001?
Zo niet dan ga ik aan de ledlampen voor in de caravan en fietsendrager.

Neet (0), 13 jaar geleden

Dealer kon me niet helpen en wees me op de hoge kosten als ze dat wel zouden doen?
Ze hebben het alleen maar over geld in plaats van service. Naam maar even verwijdert...

Naja, in ieder geval bestel ik een aantal lampjes http://www.dealextreme.com/details.dx/sk... en doe
deze in de fietsendrager en caravan. Het schijnt dan over te zijn. (onder de 18 watt)

Neet (0), 13 jaar geleden

Ledlampjes ontvangen, gemonteerd en werkt helemaal top. Omdat er geen reflectors in de lamphouders (fietsendrager) zitten
heb ik deze binnen wit gemaakt. Geeft me toch een puist licht. Verven was waarschijnlijk niet eens nodig maar scheelt zeker wel.
Dus goedkope superoplossing, ca 10,- incl. verzendkosten voor twee lampjes.


Ps, 2000-2003 is niet uit te schakelen met testkast oid.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 13 jaar geleden

Niet uit te schakelen??? Dan moet ik het toch even nakijken. Kan me zomaar vergist hebben.
Ik denk dat ik wel weet welke dealer je bezoekt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.