SsangYong Musso: Musso 2002 Aut. 2,9 TD Problemen met 4wd-Low en 4wd-High

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2,9 TD

Wie kan mij uit de brand helpen. Tijdens de vakantie op weg naar Turkije, na ongeveer 2000 km. rijden wilde de 4wd uit zichzelf inschakelen en de lampen van 4wd knipperden, uit eindelijk ben ik gaan stoppen. Contact uit Contact aan na paar keer herhalen zijn de lampen niet meer gaan knipperen. Heb 2 weken zonder problemen gereden. Daarna ging de groene lamp van 4wd High knipperen. Tot na 3 weken op terug reis, op een parkeerplaats ging uit zichzelf de 4wd low inschakelen. Tot naar Nederland heb ik niet sneller gereden dan 100 km/h. Op dit moment is nog steeds ingeschakeld, rijdt niet fijn, overschakelen van de aut. versnelling is kort na elkaar. Ik ben wel van plan naar een dealer te gaan. Voordat ik naar een dealer ga, ik dacht misschien heeft iemand een gouden tip. Alvast bedankt voor jullie reacties. Aranci

dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci

Geplaatst door dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor SsangYong Musso? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Musso53 (0) PRO, 13 jaar geleden

Het meest voorkomende probleem met het 4-WD van de Musso en Korando is draadbreuk naar de tussenbak of slecht contact in de connectoren die op de tussenbak zitten. Op het forum van de SsangYong Club Nederland (www.ssangyong-club-nederland.nl) vind je de nodige informatie om het 4-WD systeem uit te lezen. Het lidmaatschap is gratis. Doorrijden met 4-WD geeft grote kans je differentieel of je tussenbak te vernielen.

dupl-u-19678-5dd148da50303+Aranci (0), 13 jaar geleden

Bedankt, Musso53 voor uw reactie.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je SsangYong Musso of stel zelf een nieuwe vraag.