Mitsubishi Colt: Intervalschakelaar ruitenwisser

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

Sinds kort heeft de interval stand van de ruitenwisser het begeven, de normale twee standen doen het wel.
Schakelaar in de stuurkolom tikt wel elke keer maar de ruitenwissers gaan niet heen er weer en komen bij de normale twee standen ook niet meer in de rustpositie terug dus blijven al naar gelang je uitschakeld op de ruit staan.
Ik heb de hele schakelunit er al uit gehad en gereinigd met contactspray maar dit heeft niets geholpen.
Onder het dashbord zit een groot relais maar deze stuurt volgens mijn alleen de ruitenwisser van de achterzijde aan want deze tikt alleen bij het aanzetten van die ruitenwisser in de interval stand.

HDTheo

Geplaatst door HDTheo (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mitsubishi Colt? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

theosabeh59 (0) PRO, 13 jaar geleden

mogelijk ruitenwissermotor op nulstand defect meten met spaningszoeker op stekker motor motor draadmet spaning spaning valt weg moet motor doordraaien tot nulpunt dit kun je effe contr....

HDTheo (0), 13 jaar geleden

Ik heb via de onderdelen zoeklijn een gebruikte schakelaar bij Broekhuis in Albergen opgehaald en gemonteerd en alles functioneerd weer.

HDTheo (0), 13 jaar geleden

Ik heb via de onderdelen zoeklijn een gebruikte schakelaar bij Broekhuis in Albergen opgehaald en gemonteerd en alles functioneerd weer.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi Colt of stel zelf een nieuwe vraag.