Peugeot 307: peugeot 307 schokbreker?

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 hdi

Hallo,
een vraagje,

als ik aan het rijden ben dan komt er van achteren een licht bokkend/trillend geluid
als ik dan naar de bijrijderstoel kijk dan zie ik die helemaal trillen en het stuur tril ook ligt maar je merkt dat het van achteren komt

is het de schokbreker?

gr
jordi

jogti

Geplaatst door jogti (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

hans4074 (0) PRO, 13 jaar geleden

Waarom gelijk een schokbreker? Komt bij peugeot niet vaak voor. Wat wel voorkomt is een gebroken achterveer of veren. Meestal breekt de veer net af t.h.v. de onderste winding.
Wat ook kan: Platte kant op loopvlak van de achterbanden, maar ook onbalans. Laat dus eerst eens naar de A.banden, incl. controle op onbalans, en naar de A.veren kijken.

jogti (0), 13 jaar geleden

ik ben vorige week langs de garage gereden voor mijn achterbanden uit te balanceren maar die zij dat het niet daaraan kon liggen en dat het mijn schokbrekers zijn.
ik kreeg meer het gevoel dat hij er geen zin in had,

ik ga volgende week even de a.banden uitbalanceren en dan laat ik het weten

gr, en bendankt
jordi

jogti (0), 13 jaar geleden

opgelost sorry voor het late antwoord

hans4074 (0) PRO, 13 jaar geleden

Misschien kun je ook nog even aangeven wat het probleem uiteindelijk was?

S400 (0), 13 jaar geleden

Wat is er nu precies opgelost ??
Dat zou ik wel graag willen weten gezien het doel van deze site het vergaren van zoveel mogelijke oplossingen van diverse problemen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum