Fiat Punto: Problemen met de startonderbreking

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

per ongeluk heb ik de rode sleutel gebruikt en een paar dagen daarna is het probleem begonnen, eerst af en toe en nou iedere keer als ik m af zet. door de accu steeds even los te halen kon ie steeds 1 keer gestart worden maar nou weigert ie dan zelfs. de sleutel volgorde (volgens de garage en internet) rood blauw blauw rood werkt ook niet. er zit wel een zwarte sleutel om van afstand de deur te openen waar ik altijd die auto gestart heb, maar ik denk niet dat het daardoor komt en de (enige trouwens) blauwe sleutel enkel inprogrammeren gaat ook niet

Krozant

Geplaatst door Krozant (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Krozant (0), 13 jaar geleden

de brandstofpomp hoor ik dus niet meer aanslaan maar wel een ander pompje daarna een veel lichtere maar ik ga morgen eens kijken of er geen zekering is voor de brandstofpomp

Krozant (0), 13 jaar geleden

hij start na 3 dagen van de accu nog steeds niet :S

Krozant (0), 13 jaar geleden

na meer dan een week van de accu afgeweest te zijn deed ik de accu er weer en aan en hoorde ik de injectie ook weer aanslaan helaas dat de accu deels leeg was. morgen ga rijd ik de auto naar de garage voor wat meer hoop

ster (0), 10 jaar geleden

het is een oud probleem,maar weet u toevallig de oplossing,heb hier een punto met precies hetzelfde probleem.

tommy550 (0), 10 jaar geleden

de rode sleutel/moedersleutel is niet voor dagelijks gebruik.
met deze sleutel kan je eventuele storingen aan de auto verhelpen.
nu moet je het laten uitlezen met proffesioneel apparatuur
gebruik daarom altijd de blauwe sleutels bij dagelijks gebruik .
grt tommy

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.