Suzuki Swift: tapeinden wielnaaf suzuki swift 1600 1995

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

Goedemiddag allemaal,2 moeren dolgedraaid van de swift,zitten daar tapeinden in? Zijn die te demonteren met de hand als ze er nog in zitten? Of moet de hele naaf eraf,of kan ik het wiel met twee moeren vast,op de grond laten zakken en met een griptang er uit draaien? groetjes alex

dutchalex

Geplaatst door dutchalex (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Punt (35) PRO, 13 jaar geleden

Alex zie eerst aan die bouten te komen dan is het je gelijk duidelijk. In persen is de methode en GEEN hamer gebruiken. Groeten.

dutchalex (0), 13 jaar geleden

ok, de wielnaaf eraf halen en wegbrengen dus,vroeg me af of het zelf te doen was,die tapeinden waren al slecht,ik had de blokken en schijfen vervangen,maar voorzichtigheid loont niet altijd helaas,jammer,bedankt voor je reactie.groetjes alex

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

Volgens mij moet de naaf er niet af ze zitten er in geperst heb er in het verleden veel vervangen gewoon eruit slaan evt licht verwarmen van de naaf rond se bout nieuwe bout monteren en wielmoer met wiel er op goed vastdraaien zodat je de bout in de naaf trekt.
succes

Punt (35) PRO, 13 jaar geleden

Mijn ervaring is dat je zo meer stuk maakt dan je lief is.Al zal de kracht die je nodig hebt niet bij alle auto's hetzelfde zijn. Succes.

dutchalex (0), 13 jaar geleden

Hallo,jullie beide bedankt voor het advies ga een poging wagen,nogmaals bedankt!

groetjes alex

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

en gelukt

dutchalex (0), 13 jaar geleden

goedemorgen. ik heb een andere wielnaaf op sloop gehaald,moest er toch wezen nis allemaal naar tevredenheid gelukt,nogmaals bedankt allemaal,groetjes alex

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.