Suzuki Baleno: Ruiten beslaan zeersnel

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1,6 autom station

de ruiten beslaan zeer snel ook als aanjager volaanstaat en airco aan dan met pijn en moeite ruiten ontwasemen ,wanneer auto geparkeerd wordt
beslaan deze weer zeer snel gekontroleerd op evt water lekkage in interrieur alles droog verder kan ik nergens antwoord vinden of deze auto
met airco over een airco filter beschikt airco werkt en koelt goed,ruikt wel erg muffig bij gebruik wie kan mij verder welpen groetjes Paul

1654 paul

Geplaatst door 1654 paul (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Baleno? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

johan 56 (0), 13 jaar geleden

Je Baleno heeft geen interieurfilter. Als je binnen geen vocht kunt vinden demonteer dan het rooster voor de voorruit eens. Daar kunnen een hoop bladresten, dennenaalden, enz ook een compostlucht geven, maar meestal loopt dan de ventilator aan door vuilresten.Ik heb aan de binnenkant van dat rooster een strook horregaas gekit zodat er niet meer van alles in kan vallen.
Voor de aircowisselaar bestaan reinigingsmiddelen
Soms is het ook erg lastig om vocht te vinden. Heb je onder je reservewiel gekeken?
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
Groet, Johan.

DEFLO (0) PRO, 13 jaar geleden

koelwater eens na kijken of dit op peil staat en dan de airco is laten nakijken DEFLO

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Baleno of stel zelf een nieuwe vraag.