Suzuki Vitara: remvloeistof vervangen grand vitara

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel

Wie kan mij helpen? Ik wil de remvloeistof van mijn grand vitara vervangen. Dacht achteraan een nippel te vinden om de vloeistof af te laten ? Vind deze niet.
bij voorbaat dank.
Rudi

rudver

Geplaatst door rudver (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Vitara? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

moderator (0) PRO, 13 jaar geleden

Elke remcilinder heeft normaliter een ontluchtingsnippel. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat deze al eens afgebroken zijn. Dan wordt het complete cilinders vervangen.

rudver (0), 13 jaar geleden

IK heb gezien dat het linkse achterwiel wel een nippel heeft. Er loopt ook een remleiding van het linker- naar het rechter achterwiel. Zou het kunnen dat de remvloeistof vanuit de hoofdcilinder naar het rechterachterwiel en daarna naar het linkerachterwiel vloeit.

moderator (0) PRO, 13 jaar geleden

Dat kan. Enkele auto's hebben dat. Is simpel te controleren bij het rechter achterwiel. Dat heeft die remcilinder 2 leidingen waarvan 1 vanaf de hoofdpomp.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Vitara of stel zelf een nieuwe vraag.