Suzuki Swift: gaat hottend en stotterend weg bij starten

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

als ik de auto start gaat hij hottend en stotterend rijden na een paar kilometer is dat over ik denk omdat dan de motor warm is gedraaid,
het geeft dan ook een hoop herrie net of de uitlaat lek is maar die is pas vervangen.
ook gaat het lampje wel eens branden van check engine misschien is dat het probleem wel maar ik heb er geen verstand van en ten tweede
ik heb maar een uitkering en heb geen geld om naar de garage te gaan anders had ik het wel gedaan.
wie weet of heeft er een oplossing voor dit probleem. alvast bedankt.

muzieklover

Geplaatst door muzieklover (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

johan 56 (0), 13 jaar geleden

Hoe oud zijn je bougies en hoe wijd staan ze? Stel ze eerst eens af op 0.6 mm en probeer dan nog eens.

muzieklover (0), 13 jaar geleden

nog bedankt voor de tip johan 56 ik zal er eens nieuwe bougies in doen en dan lees je het nogmaals bedankt voor de tip.
groetjes frans

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.