Suzuki Swift: Is homokineet hetzelfde van swift 1.0 en 1.3?

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.0

Hallo, kan iemand me zekerheid geven over het volgende. Iemand gaat binnenkort de homokineet (links) voor me vervangen en ik was ff op zoek naar een tweedehandsje. Er ligt hier in de buurt 1 maar die is afkomstig van een 1.3 motor ipv de 1.0 swift 1996(wel oud model) die ik heb. Volgens de sloop kon dat waarschijnlijk wel maar ik wil graag zeker weten voor ik op ga halen.

polz

Geplaatst door polz (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Stanis (0), 13 jaar geleden

Hoi,

Volgens de gegevens van "mijn grossier" zijn beide homokineten hetzelfde.
Wil je het echt zeker weten, oude meenemen wanneer je de nieuwe gaat ophalen!

Groeten Stanis

polz (0), 13 jaar geleden

Dank je voor je reactie, ik had wat op het internet lopen surfen en dacht daar ook wat indicaties te hebben gevonden dat de 1.0 en 1.3 homokineet hetzelfde waren. Ik durfde het aan het eind van de middag daarom wel om 't op te halen. Bleken ze ineens ook een homokineet van een 1.0 te hebben liggen. Dus hoe dan ook goed.
Groet.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.