Volvo S40: remmen ontluchten

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 4 cilinder 1.8

Ik wil graag mijn remmen ontluchten, maar heb helaas geen boekje bij mijn auto gekregen van de vorige eigenaar. Hoe dan ook ik heb geen idee van de volgorde waarin ontlucht moet worden.

groet,

Ton

Vollebregt

Geplaatst door Vollebregt (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo S40? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Renaultmonteurtje (0) PRO, 13 jaar geleden

RA, LA,RV,LV is normaal gesproken de volgorde. Hoezo wil je de remmen ontluchten?

Vollebregt (0), 13 jaar geleden

Dank je wel; ik moet de remolie vervangen

Hans4040 (300) PRO, 13 jaar geleden

Volgorde maakt niet uit. Belangrijker is dat je in de gaten houdt of je reservoir niet te leeg loopt, anders trap je je hoofdremcilinder kapot, of je pompt weer nieuwe lucht in het systeem.

mvg,
Hans.

Theo Sparenburg (5), 13 jaar geleden

Ook bij het ontluchten het rempedaal niet te diep intrappen. Kan je anders ook je hoofdremcilinder kosten. Beter even in de garage laten doen met speciale apparatuur via het reservoir. Beter voor de hoofdremcilinder


vr.gr. Theo

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S40 of stel zelf een nieuwe vraag.