Suzuki Swift: suzuki swift 1.3 gti 89 verwarming werkt niet.

Bouwjaar: 1989, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.3

Goedendag allemaal.
Ik heb een swift van 89 waarvan de verwarming niet werkt, of tenminste hij wordt niet warm.
De aanjager werkt wel goed.
Nu wilde ik weten wat zou het gaat kosten om dit te laten maken in de garage.
Of is dit ook evenuteel zelf te verhelpen.
Mijn technische kennis is beperkt,maar als ik iets zie via een plaatje dan kan ik het wel zelf.
nu heb ik zo een kleine ruitenverwarmer gekocht bij heuts en die werkt goed.Maar ja het is toch best wel koud bij lange ritjes.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

jac73

Geplaatst door jac73 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Swift? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

DEFLO (0) PRO, 13 jaar geleden

thermostaat waarschijnlijk stuk

bonhof (0), 13 jaar geleden

even kijken aan de rechterkant onder het dashboard aan de bijrijderskand,daar zit op de ventilatormotor een dikke slang die de lucht naar de kachel aanvoerd.
Best kans dat die eraf is of scheef zit

jac73 (0), 13 jaar geleden

goedendag.
Na een redelijk lange tijd toch even wat van me laten horen.
Het probleem is opgelost.
Er bleek een slang los te zitten onder het dashbord.
De reden dat ik niet eerder een bericht geplaats had was omdat ik echt niet veel tijd had.
Ik heb dan ook iets van ruim 2 maanden reden in de koud voor niks( blond nee hoor :) )

Een bevriend iemand wist iemand die ook in de avond uren naar de auto kon kijken en die heeft het probleem opgelost.
Bij deze iedereen bedankt voor het meedenken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.