Suzuki Alto: Uitvallen Suzuki Alto 1989

Bouwjaar: 1989, Brandstof: Benzine, Motorcode: 0.8

Hallo,

Ik heb onlangs een Suzuki alto gekocht, volgens de verkoper viel hij uit ff wachten en dan kon je weer rijden. hij deed het alleen met koud weer. ik de auto gekocht bleek de koelvloeistof op te zijn bijgevuld en geen problemen meer althans zo leek het. paar dagen probleemloos gereden. nu is het koelvloeistof niveau goed, maar valt de auto na een poosje gewoon uit kacheltje wordt ook goed warm. wat zou het kunnen zijn, als je ff wacht kun je ook zo weer starten en verder maar kan dan zo weer uitvallen.

€du@rd

Geplaatst door €du@rd (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Alto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

moderator (0) PRO, 13 jaar geleden

Controleer eens of er wel een slang tussen het luchtfilter en het uitlaatspruitstuk zit. Zo niet, kan dit het bevriezen van de carburateur als gevolg hebben met uitvallen als gevolg.

Lijkt verdacht veel op deze vraag: http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

Maar het kan natuurlijk ook aan een andere oorzaak liggen.

€du@rd (0), 13 jaar geleden

Ik heb gister mijn branstof filter vervangen. 'k ben vandaag weer met de salto naar 't werk geweest. geen problemen gehad 2x 7km gereden.
maar ik heb wel enorme druk op mijn brandstoftank staan kan dat misschien met het uitvallen te maken hebben, lk laat nu gewoon de dop er los opzitten, en waar kan die druk vandaan komen?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.