Suzuki Wagon R: Te lang stationair lopen

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Hallo allemaal. Ik heb een probleen waar ik jullie hulp vraag.Mijn suzuki wagon blijft wel erg lang met 1400 toeren stationair draaien. Dit kost dus erg veel brandstof. Wie is er bekend met dit probleem,of wie weet waar het aan kan liggen? Groeten. Sorry het is een 1.3 motor uit 2001. Was in de war met andere auto.

dashbord

Geplaatst door dashbord (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Wagon R? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

oldford (0) PRO, 13 jaar geleden

Kan een defecte koelwater temperatuur sensor zijn (geeft te koud aan) of een slecht werkende stationair regelaar.
Warm loopt de motor wel op een normaal toerental?

dashbord (0), 13 jaar geleden

Hallo Oldford,dank voor je reactie.Zit een automatische chocke op,gaat koelwater via een zgn wasprop. Als de motor warm is wisselt het toerental.
Als de motor warm is en ik laat het gas los blijt hij eerst hangen op 1400 toeren.Na het gaspedaal 1x intrappen, zakt hij weer terug naar 1000 toeren. Vreemd probleem!

dashbord (0), 12 jaar geleden

Auto inmiddels ingeruild,iedereen bedankt voor de aangedragen eventuele oplossingen van het probleem!

Neet (0), 12 jaar geleden

Nooit opgelost?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Wagon R of stel zelf een nieuwe vraag.