Fiat Panda: panda houdt in

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2

mijn fiat panda van 2005 stottert houdt in en mist ook verbruikt meer benzine in plaats van 2.0-5.0(1op 13-16) gebruikt hij nu 7.0-12.0(1op 6-7) dus groot verschil in verbruik

asen

Geplaatst door asen (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Panda? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Hans4040 (305) PRO, 13 jaar geleden

laat de auto eens uitlezen op storingen...kan van alles zijn.

erka (0) PRO, 13 jaar geleden

marter op bezoek gehad ?
hoor je tikken als de motor loopt ?
even in het donker met een plantensproeier spuiten, kijken of je vonkjes ziet overspringen.

( inhouden was in het geval van mijn cinquecento ( 1995 ) de BDP sensor )

asen (0), 13 jaar geleden

[quote=Hans4040]laat de auto eens uitlezen op storingen...kan van alles zijn.[/quote]
ik heb al 2 keer laten uitlezen maar niks ook paar onderdelen vervangen maar niks

asen (0), 13 jaar geleden

[quote=erka]marter op bezoek gehad ?
hoor je tikken als de motor loopt ?
even in het donker met een plantensproeier spuiten, kijken of je vonkjes ziet overspringen.

( inhouden was in het geval van mijn cinquecento ( 1995 ) de BDP sensor )[/quote]
nee ik hoor geen tikken motor draait gewoon normaal maar als je optrekt dan hoor je die motor bibberen en neemt hij geen gas lijkt precies alsof je koppelingsplaat helemaal versleten is maar als je die gas pedaal weer los laat en beetje pompend dan gaat hij weer beetje normaal en als je wilt inhalen dan is dat onmogelijk en bij stoplichten ook zelfde/. ik heb ook in het donker geprobeert met water geen lek bij vonkjes
hij rijdt gewoon maximaal als je heel voorzichtig met het gas pedaal omgaat

asen (0), 11 jaar geleden

bedankt vrienden voor jullie medewerking en hulp het probleem is opgelost één van de twee bobine's was defect vervangen van de sloop en hij is weer perfect.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Panda of stel zelf een nieuwe vraag.