Suzuki Vitara: zekering kastje

Bouwjaar: 1992

weet er iemand of er nog meer zekering kastjes zitten in een vitara jlx (op de gene onder het stuur na)
met vriendelijke groet;

dennis

dennisschop

Geplaatst door dennisschop (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Vitara? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

onder de motorkap volgens mij ook nog, welke zoek je heb je geen instruktieboekje

dennisschop (0), 13 jaar geleden

ik zoek een zekering van de verlichting van de asbak, verwarming en tellerbak. die is bij mij uitgevallen en ik weet totaal niet waar het aan ligt
ik vermoet een zekering maar het kan ook ergens anders aan liggen maar daarbij tast ik in het duister,

instrucktie boekje heb ik niet bij de auto gekregen (en dan is het lastig zoeken..)

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

nee volgens mij zitten deze zekeringen onder het stuur, in de motorruimte zitten enkel hoofd zekeringen

dennisschop (0), 13 jaar geleden

ok dan moet het wat anders zijn het is gebeurt nadat we een aanhanger hadden aangekoppelt, zou het daarmee te maken hebben?

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

ja dat kan brandt je stadslicht en achterlichten allebei (vermoed van niet)

dennisschop (0), 13 jaar geleden

We kwamen er vanavond achter dat de achterlichten en de stadslichten het ook niet meer doen! Dus u heeft helemaal gelijk... Wat zou dit kunnen zijn?

Alvast bedankt voor uw antwoord!

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

Een kapotte zekering, 100% zeker zekering

dennisschop (0), 13 jaar geleden

Daar waren wij ook van overtuigd. Alle zekeringen zijn door onszelf en vanavond door de meneer van de ANWB gecontroleerd... En daar ligt het "helaas" niet aan. Meneer van de ANWB adviseerde naar de garage te gaan omdat het waarschijnlijk de schakelaar zelf is (ik bedoel dus de hendel onder het stuur)...

jan5047 (0) PRO, 13 jaar geleden

lijkt me sterk omdat u ook aangeeft dat het is gekomen na dat u een aanhanger er aan had gekoppeld, maar we wachten u antwoord af ben benieuwd

dennisschop (0), 13 jaar geleden

Wij zitten idd ook met de grote vraag, waar ligt het aan. We gaan morgen de garage contacten en dan zal ik de rest weer laten weten!

Fijne avond nog.

Groetjes, Dennis.

kawarobot (0), 13 jaar geleden

En?Weet je al wat meer?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Vitara of stel zelf een nieuwe vraag.